Oto królestwo naszych najmłodszych uczniów

To czas, w którym dzieci zdobywają wiedzę podczas zabawy,
codziennych czynności, eksperymentowania, zwiedzania, kreatywnego tworzenia
czy efektywnego przedstawiania swoich dokonań.

Prowadziny zajęcia w klasach liczących maksymalnie 16 uczniów.
Zapewniamy opiekę od godz. 7.30 do godz 17.00
W godzinach popłudniowych, po bloku zajęc obowiązkowych, proponujemy szereg zajęć dodatkowych
w zamian tradycyjnych zajęc świetlicowych.
Umożliwiamy wykupienie obiadów prowadzonych kateringowo (dodatkowo opłacanych)

Nie zapominamy też o potrzebie ruchu.
Oferujemy liczne zajęcia sportowe i codzienne spacery

Zajęcia edukacyjne

Blok zajęć obowiązkowych uzupełniamy następującymi zajęciami

  • język angielski 2 godz. obowiązkowe + 3 dodatkowe,
  • laboratoriu,
  • koło matematyczne,
  • kodwanie (wstęp do programowania),
  • umuzykalnienie,
  • Esy-Floresy (zajęcia wspierające małą motorykę),
  • zajęcia wyrównawcze.

Zajęcia ruchowe

Dbamy by nasi uczniowie mieli wszechstronie rozwiniętą kondycję fizyczną,
dlatego też, obok zajęć obowiązkowych, proponujemy szeroka gamę zajęć sportowych, tj.:

  • basen,
  • taniec HIP-HOP,
  • judo,
  • gimnastyka korekcyjna,

Zajęcia artystyczne

Ten rodzaj zajęć rozwija zdolności kreatywne i nie może go zabraknąć w żadnej szkole:

  • zajęcia plastyczne,
  • zajęcia teatralne,
  • zajęcia wokalne,

INNOWACYNJE rozwiązania w edukacji

  • ocenianie kształtujące zamiast ocen cząstkowych;
  • brak prac domowych w szkole podstawowej
  • zajęcia z ekologii
  • zajęcia wspomagające umiejętności interpersonalne
  • zajęcia rozwijające umiejętności muzyczne
  • w liceum przedmioty na poziomie podstwaowym prowadzone są w formie projektu
  • w liceum przedmioty rozszerzone wybierane są indywidualnie przez ucznia/uczennicę

Kodowanie

Czy można programować w klasie I? Oczywiście, nawet bez komputerów.
Nasi najmłodsi uczniowie klas I-III już od pierwszej klasy, wchodzą w świat informatyki ucząc się kodowania na zajęciach KODOWANIE .
Dzieci uwielbiaja rozwiązywać problemy za pomocą klocków, ozobotów, czy programów komputerowych. Otwiera się przed nimi świat nieskończonych możliwości.

Wykaz podręczników do pobrania

Klasa 1

Klasa 2

Klasa 3